Σχεδιασμός Εντύπων

Thing form thing fifth. Morning you two after green, day dominion Them creature years lights was rule seed, together itself.

Τι είναι ο γραφιστικός σχεδιασμός και γιατί εξακολουθεί να έχει σημασία;

Τα έντυπα ή αλλιώς γραφικά σχέδια εμφανίζονται σε έντυπα μέσα όπως επαγγελματικές κάρτες, διαφημιστικές πινακίδες ή φυλλάδια και όχι σε ψηφιακούς χώρους όπως οι ιστότοποι. Ακριβώς όπως και τα ψηφιακά σχέδια, ο στόχος του σχεδιασμού εντύπων είναι να χρησιμοποιηθούν οπτικά γραφικά για να επικοινωνήσουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα στους θεατές.

Ο γραφικός σχεδιασμός σε οποιαδήποτε μορφή έχει να κάνει με την επικοινωνία. Σκεφτείτε τον σχεδιασμό εντύπων ως μια ακόμη οδό για να προσεγγίσετε το κοινό σας και να μοιραστείτε το μήνυμά σας. “Μέχρι όλοι να μπορούν να προβάλλουν ψηφιακά τα πάντα, η εκτύπωση θα εξακολουθεί να είναι απαραίτητη”, λέει ο Hewling. “Θα πρέπει να γνωρίζετε πώς να παράγετε ισχυρά, σαγηνευτικά έντυπα που βοηθούν στην οικοδόμηση ισχυρότερων δεσμών με τον στόχο σας”.

branding & identity.

Ο σχεδιασμός ενός brand περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση επιλέγει να αναπαραστήσει οπτικά την ταυτότητά της στο κοινό. Ο σχεδιασμός της επωνυμίας, συνήθως αναφέρεται σε βασικά στοιχεία της επωνυμίας, όπως το λογότυπο, ο χρωματικός συνδυασμός, η τυπογραφία και άλλα στοιχεία σχεδιασμού που κάνουν μια επωνυμία να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές και να είναι αναγνωρίσιμη από τους καταναλωτές.

Εκτός από αυτά τα κύρια στοιχεία του branding & identity design, ο σχεδιασμός της επωνυμίας αναφέρεται επίσης ευρύτερα στον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση επιλέγει να εκφραστεί τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο- είτε πρόκειται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε για τα φυσικά καταστήματα, είτε ακόμη και για τον εσωτερικό σχεδιασμό των χώρων της επιχείρησης.

Γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό για τις εταιρείες να διασφαλίζουν ότι ο σχεδιασμός της επωνυμίας τους μεταφέρεται με συνέπεια σε όλα αυτά τα σημεία επαφής -με τη χρήση κατευθυντήριων γραμμών για την επωνυμία (brand guidelines) – προκειμένου να ενισχύσουν την εικόνα της επωνυμίας τους στο μυαλό του κοινού τους.

Σχεδιασμός Λογοτύπου.

Για να καταλάβουμε τι είναι ένα λογότυπο, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ποιος είναι ο κύριος σκοπός των λογοτύπων. Η διαδικασία σχεδιασμού πρέπει να στοχεύει στο να καταστήσει το λογότυπο άμεσα αναγνωρίσιμο, εμπνέοντας εμπιστοσύνη, θαυμασμό, αφοσίωση και μια υπονοούμενη υπεροχή. Το λογότυπο είναι μια πτυχή του εμπορικού σήματος ή της οικονομικής οντότητας μιας εταιρείας και τα σχήματα, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές και οι εικόνες του συνήθως διαφέρουν εντυπωσιακά από άλλα λογότυπα στην ίδια θέση αγοράς. Τα λογότυπα χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση.

Ένα καλό λογότυπο είναι διακριτικό, κατάλληλο, πρακτικό, γραφικό και απλό στη μορφή, και μεταφέρει το μήνυμα που επιδιώκει ο ιδιοκτήτης. Μια έννοια ή ένα “νόημα” βρίσκεται συνήθως πίσω από ένα αποτελεσματικό λογότυπο και μεταδίδει το επιδιωκόμενο μήνυμα. Ένα λογότυπο πρέπει να μπορεί να εκτυπωθεί σε οποιοδήποτε μέγεθος και, στις περισσότερες περιπτώσεις, να είναι αποτελεσματικό χωρίς χρώμα. Ένα σπουδαίο λογότυπο βασίζεται ουσιαστικά σε δύο πράγματα: σπουδαία ιδέα και σπουδαία εκτέλεση.

Επαγγελματικές Κάρτες.

Η επαγγελματική κάρτα αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας. Όχι μόνο μεταφέρει σημαντικές προσωπικές πληροφορίες επικοινωνίας, αλλά πολλές φορές είναι και η πρώτη επαφή με τη συνολική εικόνα της επιχείρησης.

 

 

Φυλλάδια.

Ένα φυλλάδιο θεωρείται ένα κοινό εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για τη διαφήμιση κάθε επιχείρησης, του προϊόντος ή των υπηρεσιών της. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας στους υπάρχοντες πελάτες ή να αυξήσετε την εμβέλειά σας σε νέες αγορές.

 

Σήμανση.

Η σήμανση αποτελεί σημαντικό μέρος της επιχείρησής σας. Η σήμανση της επιχείρησής σας μπορεί να είναι οτιδήποτε, από επιγραφές τοίχου, επιγραφές παραθύρων, επιγραφές πεζοδρομίου, επιγραφές δαπέδου και πολλά άλλα. Αν και καθεμία από αυτές μπορεί να εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό, αν γίνει σωστά, η καλή σήμανση παρέχει στους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας ανεπαίσθητες, αλλά σημαντικές ενδείξεις επικοινωνίας, αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος και, στο τέλος, μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε μια πώληση.

Συσκευασία.

Η συσκευασία του προϊόντος σας μπορεί να είναι η πρώτη εντύπωση του καταναλωτή για το προϊόν σας, και μια καλά σχεδιασμένη συσκευασία μπορεί να κάνει κάποιον να δοκιμάσει μια νέα μάρκα ή σειρά προϊόντων που δεν έχει ακούσει ποτέ. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για μια επιτυχημένη κυκλοφορία (ή επανακυκλοφορία) προϊόντος.

"Ο σχεδιασμός είναι η ευφυΐα που γίνεται ορατή".

Alina Wheeler, συγγραφέας

"Κάθε σπουδαίος σχεδιασμός ξεκινά με μια ακόμα καλύτερη ιστορία".

Lorinda Mamo, σχεδιαστής

"Ο σχεδιασμός δεν είναι μόνο αυτό που βλέπεις και αισθάνεσαι. Σχεδιασμός είναι το πώς λειτουργεί."

Steve Jobs, ιδρυτής Apple, Inc.
διαδικασία διαδικασία
01

Ενημέρωση.

Διεξαγωγή συνέντευξης με τον πελάτη για να λάβουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας, του λογοτύπου κλπ

02

Έρευνα.

Διεξαγωγή έρευνας για τον κλάδο δραστηριοποίησης, τις απαιτήσεις και τον ανταγωνισμό του. Εντοπισμός τυχόν προβλημάτων και επίλυση τους πριν τον σχεδιασμό.

03

Σημεία Αναφοράς.

Διεξαγωγή έρευνας για την ανέυρεση επιτυχημένων σχεδίων λογότυπων αντίστοιχου αντικειμένου, καθώς και για τα τρέχοντα σχεδιαστικά στυλ και τις διεθνείς τάσεις. Η μακροβιότητα στο σχεδιασμό λογότυπων είναι το βασικό κλειδί ενός επιτυχημένου brand.

04

Σχεδίαση & σύλληψη ιδεών..

Ανάπτυξη των αρχικών ιδεών σχεδιασμού του λογότυπου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού. Σε αυτό το σημείο γινόμαστε δημιουργικοί και εμπνεόμαστε πριν σχεδιάσουμε τα πάντα στον υπολογιστή.

05

Αναστοχασμός.

Τα διαλείμματα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού είναι απαραίτητα. Αυτό βοηθά τις ιδέες να ωριμάσουν, ανανεώνει τον ενθουσιασμό και δημιουργεί χώρο για ανατροφοδότηση. Επίσης, δίνουν πάντα μια νέα προοπτική για το εκάστοτε σχέδιο.

06

Αναθεώρηση & επιλογή.

Σε αυτό το στάδιο γίνεται η επιλογή των κυρίαρχων σχεδίων που θα παρουσιαστούν στον πελάτη καθώς και τυχόν απαιτούμενες αναθεωρήσεις και βελτιώσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ένα μακροχρόνιο αποτέλεσμα.

07

Παρουσίαση.

Τα καλύτερα σχέδια παρουσιάζονται στον πελάτη σε μορφή PDF. Αυτό περιλαμβάνει την προβολή του σχεδίου σε ρεαλιστικό πλαίσιο, η οποία θα βοηθήσει τον πελάτη να απεικονίσει με μεγαλύτερη σαφήνεια την ταυτότητα του εμπορικού του σήματος. Μια παρουσίαση υψηλής ποιότητας παραδίδεται στον πελάτη για έγκριση.

08

Παράδοση & υποστήριξη.

Σε αυτό το στάδιο παραδίδουμε τα κατάλληλα αρχεία στον πελάτη και του παρέχουμε όλη την υποστήριξη που χρειάζεται (οδηγίες για το εμπορικό σήμα, γραμματοσειρές κ.λπ.).

09

Περηφάνια & χαρά.

Ήρθε η ώρα να απολαύσετε τη νέα εμπορική σας ταυτότητα, να (επανα)εγκαινιάσετε τις καμπάνιες σας και να ενημερώσετε όλο τον κόσμο για την επιχείρησή σας!

Basic

για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη παρουσία στο διαδίκτυο
25design
  • Έως 5 Σχέδια
  • Web Resolution (Low)
Purchase

Large

για επιχειρήσεις με εκτεταμένη παρουσία στο διαδίκτυο
15design
  • Έως 30 Σχέδια
  • Web Resolution (Low)
  • 10 Σχέδια κατ'ελάχιστον
Purchase

Small

30design
  • Έως 5 Print Designs
  • Έως 5 Web Designs
  • Web & Print Resolutions
Purchase

Large

20design
  • Έως 30 Print Designs
  • Έως 30 Web Designs
  • Web & Print Resolutions
  • 10 Σχέδια κατ'ελάχιστον
Purchase

Σχεδιασμός Λογοτύπου

Σχεδιασμός ή επανασχεδιασμός λογότυπου
500
  • Έως 5 Προτάσεις
  • Έως 2 Αναθεωρήσεις
  • 50€ / επιπλέον πρόταση
  • 30€ / επιπλέον αναθεώρηση
Purchase

Πλήρες Branding

1500
  • Όλα τα χαρακτηριστικά του πακέτου Βασικό Brand
  • + Γραφική ύλη
  • + Σχεδιασμός Επιγραφής
  • + Αυτοκόλλητα
  • + Σχεδιασμός Συσκευασίας (τσάντες, ποτήρια,κλπ)
Purchase