Τι είναι η δημιουργία περιεχομένου και πόσο σημαντική είναι;
Η δημιουργία ή αλλιώς συγγραφή περιεχομένου είναι η διαδικασία συγγραφής, επεξεργασίας και δημοσίευσης περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει αναρτήσεις σε ιστολόγια, σενάρια βίντεο ή podcast, ηλεκτρονικά βιβλία, δελτία τύπου, περιγραφές κατηγοριών προϊόντων, σελίδες προορισμού ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στις μέρες μας, η δημιουργία περιεχομένου αποτελεί κρίσιμο στοιχείο των στρατηγικών μάρκετινγκ των περισσότερων επιχειρήσεων – στην πραγματικότητα, από το 2020, το 70% των εμπόρων επενδύει πλέον ενεργά στο μάρκετινγκ περιεχομένου.
Ένας συγγραφέας περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας που αντιπροσωπεύει και ενισχύει τη φωνή μιας επωνυμίας, ενώ παράλληλα προσελκύει, δεσμεύει και ενθουσιάζει το σωστό κοινό.